dinsdag 24 februari 2009

Taking Flight (2)

De eerste pagina voor mijn Taking Flight boekje gemaakt. Steeds mezelf zitten vertellen dat het allemaal niet zo netjes hoeft en dat ik vooral mijn hoofd moet uitschakelen. Gewoon lekker doen. Was wel wennen.... en dit is het geworden. Gestempeld met StazOn Jet Black, daarna geverfd en gestempeld met Adirondack dabbers (lemonade, butterscotch en terra cotta) en met gesso.
Made the first page for my Taking Flight booklet. It's so difficult for me working less neat and switching off my head. But I tried it and... this is the result. Stamped with StazOn Jet Black, then painted and stamped with Adirondack dabbers (lemonade, butterscotch and terra cotta) and with gesso.

6 opmerkingen:

Viola zei

Gorgeous page, Willy!! :o)

Anne's Cards zei

Heel erg mooi,vind de kleuren super!!

Linda zei

Waauwww Willy, dat is prachtig!!!!

Myriame zei

Schitterend gemaakt, ik volg Anne de kleuren zijn prachtig

Ingrid zei

Toll gemacht.

Barbara Hagerty zei

I love the color and the gesso! Your page is gorgeous!