maandag 22 december 2008

shrine project (5)

Het shrine project is klaar en dit is het geworden. De naam luidt "Wings of my Life". Rechts mijn man, mijn zoon en onze poezen. Links een familiefoto uit 1979 ter ere van het 45 jarig huwelijk van mijn ouders. En woorden die erg belangrijk voor mij zijn: believe, play, imagine en embrace.
Hieronder nog een aantal foto's van details.
The shrine project is ready and this is my shrine. It's called "Wings of my Life". At the right my husband, my son and our cats. At the left a family photo in honour of the 45 anniversary of my parents wedding. And words that are very important to me: believe, play, imagine and embrace.
Below some photos of details.



De meeldraden in de bloemen zijn 45-50 jaar oud, afkomstig van een vroegere hobby, nl. bloemen maken van oude, geverfde nylonkousen en ijzerdraad.
The stamens in the flowers are 45-50 years old, coming from a hobby from long ago, namely making flowers from old, dyed nylon stockings and iron wire.

7 opmerkingen:

Dymphie zei

Willy, het is een prachtig geheel geworden. Van deze shrine ga je vast veel genieten.

Catharina Maria zei

Vind het prachtig Willy !

Paulien zei

Geweldig mooi Willy.
Dat is genieten om zo'n shrine in je kamer te hebben staan!

Unknown zei

Schitternede shrine Willy. Heb er al spijt van dat ik niet mee gedaan heb.
Lieve groetjes en fijne dagen
Angelika

Dawn zei

Wow Willy - I am speechless this is just so beautiful and such a keepsake and so personal to you.
Such a great story attached to the stamen too!

Love it!
Have a brilliant Xmas

Hugs
Dawn
x

Myriame zei

Prachtig creatie, iets om " U " tegen te zeggen.
Prettige Kerstdagen

Janny zei

Wat een pracht exemplaar is het!